Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів

B2A – Busines-to-Administrarion, клас СЕК «бізнес-адміністрація».

B2B – Business-to-Business, клас СЕК «бізнес-бізнес».

B2C – Business-to-Customer, клас СЕК «бізнес-споживач».

B2G – Business-to-Government, клас СЕК «бізнес-держава».

C2A – Consumer-to-Administration, клас СЕК «споживач-адміністрація».

C2G – Customer-to-Government, клас СЕК «споживач-держава».

C2C – Customer-to-Customer, клас СЕК «споживач-споживач».

CMS – Content management system, система управління контентом.

E-business – electronic business, електронний бізнес, е-бізнес.

E-commerce – electronic commerce, електронна комерція, е-комерція.

EDI – Electronic data interchange, електронний обмін даними.

IE – Internet Explorer, браузер.

URL – Uniform Resource Locator, уніфікований локатор ресурсів, стандартизована адреса інформаційного ресурсу в Інтернеті.

БД – база даних.

ЕК – електронна комерція.

ЗМІ – засоби масової інформації.

ІТ – інформаційні технології.

ІС – інформаційна система.

ОС – операційна система.

ПЗ – програмне забезпечення.

ПК – персональний комп’ютер.

СД – сховище даних.

СЕК – система електронної комерції.

СЕКК – система електронної контент-комерції.

Електронна контент-комерція – галузь електронної комерції, де об’єктом фінансово-торгових транзакцій та бізнес-процесів є комерційний контент.

Електронна контент-комерція – галузь е-комерції, де об’єктом фінансово-торгових транзакцій та бізнес-процесів є комерційний контент.

Життєвий цикл контенту – це багатопрофільний складний процес, який проходить контент під час управління через різні етапи/фази публікації з набором таких властивостей, як спільна робота, управління записами, цифровими активами і версіями, які підтримуються різними технологіями.

Інформаційний ресурс – об’єкт дії засобів та інформаційних технологій; сукупність документів у інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо) (Закони України «Про Національну програму інформатизації», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», ст. 1).

Інформаційний продукт – документована інформація, яка підготовлена і призначена для задоволення потреб користувачів (Закон України «Про національну програму інформатизації», ст. 1).

Контент – сукупність усіх даних (комерційних, службових, додаткових тощо), які реалізують певну множину мета-моделей (модель, яка описує структуру, принципи дії іншої моделі) та моделей примірників, зосереджених в середовищі інформаційної системи (ISO/IEC/IEEE 24765:2010(E), ISO/IEC 15474-1:2002).

Комерційний контент – частина загального контенту, яка є предметом придбання і використання користувачем та отримання прибутку його власником; текстовий, візуальний чи звуковий контент як частина досвіду користувача на інформаційному ресурсі (текст, зображення, аудіо, відео та ПЗ).

Онтологія – детальна формалізація деякої області знань за допомогою концептуальної схеми, яка складається з ієрархічної структури даних, що містить всі релевантні класи об’єктів, їх зв’язків, теорем та обмежень, які прийняті у певній предметній області.

Система електронної контент-комерції  – система опрацювання текстового контенту та пов’язаних з ним інформаційних, людських, технічних, організаційних і фінансових ресурсів, що забезпечують і розподіляють комерційний контент.

Система управління контентом – інформаційна система для організації інформаційних ресурсів в Інтернет, Intranet або Extranet.

Управління контентом – функції управління для отримання, аналізу, збереження, пошуку і поширення контенту (ISO/IEC/IEEE 24765:2010(E), ISO/IEC 2382-1:1993, Information technology). 

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)