Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

ЗРУЧНІ І БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНІ СЕРВІСИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ІНТЕРНЕТ-САЙТІВ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до лабораторної роботи № 6

з дисципліни

«Технології електронної комерції та Інтернет-маркетингу»

для студентів з галузі знань 12 спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» та 124 «Системний аналіз»

Затверджено

на засіданні кафедри інформаційних систем та мереж

Протокол №__ від _____.2017 р.

Львів-2017


Зручні і багатофункціональні сервіси для аналізу Інтернет-сайтів: Методичні вказівки до лабораторної роботи № 6 / Укл.: В.А. Висоцька. – Львів: Видавництво Національного університету ”Львівська політехніка”, 2017. – 30 с.

Укладачі

                                      Висоцька В.А., к.т.н., доцент

                           

 

Відповідальний за випуск Литвин В.В., д.т.н., професор

Рецензенти     Верес О.М., к.т.н., доцент

                          Чирун Л.В., к.т.н., доцент

                          Берко А.Ю., д.т.н., професор


Мета роботи: ознайомитись Google Analytics.

  1. Теоретичні відомості
  2. 1.Сервіси аналізу Інтернет-сайтів Google Analytics та Google Webmaster

Часто компанії ведуть свій бізнес методом проб і помилок. Так, вони чогось вчаться в процесі, але, в той же час, багато втрачають. Але якщо ви зацікавлені в тому, щоб ваш сайт працював ефективно, потрібно регулярно проводити аналіз веб-ресурсу. Тоді це допоможе вчасно виправити допущені помилки, а також не допустити появу нових у майбутньому.Аналітика надає повну інформацію про пошукові запити і позиції сайту в пошукових системах. А ви розумієте, що результати аналізу допоможуть визначити, скорегувати й поліпшити шлях розвитку бізнесу в інтернеті.

Google Analytics — зручний і багатофункціональний сервіс для аналізу Інтернет-сайтів. Дозволяє веб-майстрам перевірити стан індексування та оптимізувати видимість своїх Веб-сайтів.

Ці сервіси служать для оптимізації сайтів. Завдяки Google Webmaster Tools користувач може відслідковувати появу сторінок свого сайту в індексі пошукової системи, бачити наявність посилань на свої сторінки з інших ресурсів, аналізувати помилки доступу до сторінок, з якими зіткнувся робот пошукової системи при індексації сайту, тестувати директиви robots.txt для доступу до сайту різних роботів, керувати швидкістю доступу роботів до сайту та ін. А Google Analytics — це сервіс ведення статистики відвідувань веб-сайтів від компанії Google. Сервіс дозволяє оцінити трафік веб-сайту та ефективність різноманітних маркетингових заходів. За допомогою цього сервісу можна дізнатися географію відвідувачів сайту. Також забезпечуються розширені можливості аналізу даних, у тому числі їх відображення у вигляді зручних графіків.

Тобто, Google Webmaster — це інструкції від Google стосовно дизайну, вмісту, технічних питань і якості, а Google Analytics — пошук джерела відвідувачів, аналіз географічного положення, вивчення їхніх переглядів, а також зміна орієнтирів.

Інструменти Google Webmaster Tools допомагають:

  • відслідковувати появу сторінок свого сайту в індексі пошукової машини;
  • переглядати наявність посилань на свої сторінки з інших ресурсів;
  • аналізувати помилки доступу до сторінок, з якими зіткнувся робот пошукової системи при індексації сайту;
  • тестувати директиви robots.txt для доступу до сайту різних роботів;
  • керувати швидкістю доступу роботів до сайту і багато іншого.
  1. Багатоканальні послідовності

Не обмежуйтесь останнім кліком – подивіться, як маркетингові канали разом сприяють здійсненню продажів і конверсій. Ваші клієнти досліджують, порівнюють і приймають рішення щодо покупки в різний час і в різних місцях, тому оцінка рентабельності виключно на основі останнього кліка створює неповне уявлення – ви потенційно пропускаєте важливі дані про те, як отримуєте найцінніших клієнтів.

Багатоканальні послідовності в Google Analytics дають змогу побачити взаємодію різних цифрових медіаканалів і показують, як ці канали разом сприяють здійсненню продажів і конверсій. Найважливіше, що цей інструмент допомагає приймати визначальні маркетингові рішення стосовно інвестицій у рекламу як на макрорівні (щодо каналів), так і на мікрорівні (наприклад, щодо ключових слів і місць розташування оголошення).

  1. Принципи роботи

У п’яти звітах про багатоканальні послідовності відображаються дані саме про ті канали, з якими взаємодіяли користувачі впродовж 30 днів до того, як здійснити конверсію або покупку. У цих звітах надаються такі важливі показники:

  • Асоційовані конверсії показують, як і коли різні канали сприяють здійсненню конверсій.
  • Час до конверсії показує часовий проміжок до здійснення конверсії.
  • Довжина послідовності показує кількість взаємодій на шляху до конверсії.
  • Найпопулярніші послідовності ілюструють різні шляхи, які проходять клієнти.

Чому слід використовувати багатоканальні послідовності?

  • Щоб переглянути всі цифрові маркетингові канали в одному місці.
  • Щоб краще зрозуміти значення своїх маркетингових зусиль.
  • Щоб отримати повне уявлення про дії, які виконують клієнти, перш ніж здійснити покупку чи завершити конверсію.
  • Щоб покращити свою маркетингову діяльність, узявши до уваги дані про ефективність каналу.
  • Щоб приймати правильні рішення стосовно бюджету в цифровому маркетингу.
  1. Аналіз мобільних пристроїв

Сьогодні все важливіше розуміти мобільні сайти, програми, оголошення й те, як вони допомагають вашому бізнесу. З Google Analytics ви отримуєте можливість оцінити ефективність мобільних сайтів, програм і відвідувань із мобільних пристроїв з інтернет-підключенням, включаючи сучасні й традиційні телефони та планшетні ПК. Ми допомагаємо рекламодавцям розміщати успішні рекламні оголошення, адаптовані до різних екранів і пристроїв, а також надаємо статистичні дані, завдяки яким вони краще розуміють потреби користувачів. Використовуйте цю статистику, щоб створювати націлені й ефективні маркетингові кампанії, які охоплюватимуть відвідувачів, де б вони не були.

Аналіз мобільних програм: оцініть значення вашої програми на всіх етапах.

Мобільні технології дозволяють людям спілкуватися, працювати та грати по-новому, а більшість інновацій, кількість яких зростає щодня, належить саме програмам для мобільних пристроїв. Аналіз мобільних програм дає загальну оцінку всього "маршруту" користувача ваших програм – від пошуку до зацікавленості й завантаження. Звіти адаптовані для розробників та маркетологів. Ми по-новому представили дані аналізу програм, щоб зробити їх якомога зрозумілішими для вас. Використовуйте ці статистичні дані, щоб створювати більш успішні програми на базі Android і iOS, а також ефективно взаємодіяти з клієнтами, оцінюючи показники на всіх етапах: конверсія, зацікавленість та отримання прибутку (наприклад, покупки через програму). Ця платформа пропонує аналогічний комплекс функцій, які ви звикли отримувати від Google Analytics, зокрема аналіз у реальному часі, розширена сегментація, більше 200 параметрів, а також можливість відстежувати власні спеціальні параметри й показники.

  1. Звіт "Аналіз придбань і користувачів" – визначте найефективніші джерела походження нових користувачів

Щоб залучити до своєї аудиторії потрібних користувачів, надзвичайно важливо зрозуміти, за яким принципом користувачі купують ваші програми. Ми допоможемо вам проаналізувати весь процес конверсії користувача, включаючи ціноутворення й подальші етапи. Наприклад, у звітах щодо нових і активних користувачів відображається певна кількість людей, які щодня запускають вашу програму; джерела трафіку Google Play дають змогу зрозуміти, які джерела приносять нових користувачів і конверсії в межах програми, а огляд пристроїв допоможе визначити ті мобільні пристрої й версії ОС, на яких найчастіше запускаються ваші програми.

  1. Звіти "Зацікавленість" – дізнайтеся, як користувачі взаємодіють із вашою програмою

Зацікавленість має ключове значення для програм. Якщо користувачі встановлюють вашу програму та запускають її лише один раз, ваші шанси на отримання прибутку зменшуються. Звіти "Зацікавленість" надають критично важливу статистичну інформацію про те, наскільки ваша програма “захоплює” користувачів і як вони поводяться. Завдяки нашій спеціальній системі відстеження подій ви будете в курсі будь-якої події, яка стосується ваших продуктів. У потоці "Зацікавленість" відображаються дані про те, як користувачі переміщуються в межах вашої програми, завдяки чому ви зможете побачити точні зображення тих екранів, які вони переглядають, і дізнатися, які дії вони виконують. Звіти "Поведінка користувачів" надають оцінку лояльності, частоти й зацікавленості. Дані у звітах "Відмови програми" дають змогу вирішити проблеми на пристроях і в операційних системах на основі аналізу тенденцій відмов і виключень. Розуміння поведінки в межах програми є вкрай важливим для побудови й удосконалення взаємодії, яку передбачає ваша програма.

  1. Звіти "Вплив на прибуток/бізнес" – визначте, чи досягають користувачі поставлених вами цілей

Як і в мережі, для програм ви встановлюєте певні цілі. "Досягнуті конверсії" – це показник подій із конверсіями у вашій програмі (наприклад, час, витрачений на роботу в програмі, або покупка через програму, клік оголошення тощо), за яким ви можете оцінити успішність і точно визначити показник за весь період для користувачів. Наша система електронної комерції дає змогу відстежувати покупки через програму та пропонує критично важливі статистичні дані щодо продажу віртуальних або реальних товарів у програмі, відображаючи кількість покупок і отриманий прибуток.

  1. Початок роботи

Нові звіти з аналізом програм для мобільних пристроїв також пропонують багато інших потужних функцій, з якими користувачі Google Analytics уже знайомі, зокрема аналіз у реальному часі, панелі інструментів, розширені сегменти, спеціальні звіти, швидкість роботи програми тощо. Звіти є частиною комплексу рішень для оцінки мобільних програм разом із новим і спрощеним набором SDK v2.0, який легко розгортається, має оптимізовану внутрішню інфраструктуру та функцію відключення. Ми також змінили процедуру реєстрації. Відтепер нові користувачі самостійно вибирають, що саме вони хочуть оцінювати: свій веб-сайт чи програму для мобільних пристроїв. Це означає, що для налаштування облікового запису аналітики програми й завантаження SDK вам потрібно виконати лише 3 кліки.

  1. Створіть найкращі умови для взаємодії з клієнтом на різних екранах і пристроях

Статистика за місцеположенням (вкладка "Накладання даних на карту") дає змогу зрозуміти, звідки зараз надходить мобільний трафік, а також спрогнозувати, де обсяг трафіку збільшиться. Дізнайтеся, які пристрої використовують відвідувачі вашого сайту, щоб представити свій бренд на цих пристроях якнайкраще. Google Analytics може надати відомості про те, які мобільні операційні системи та конкретні мобільні пристрої використовують відвідувачі вашого сайту, мобільної програми або сторінки соціального засобу комунікації.

  1. Звіти про мобільні пристрої

Зрозумівши трафік, який отримує ваш сайт із мобільних пристроїв, ви зможете визначити, як діяти: застосувати дизайн, що адаптується до різних пристроїв, чи створити окремий сайт для мобільних пристроїв. Ураховуючи ріст популярності мобільних технологій і змінення інтересів користувачів, в основі вашої стратегії й успіху вашого бізнесу має бути аналіз і оптимізація ваших ресурсів для мобільних пристроїв.

  1. Звіт "Огляд": дізнайтеся, як мобільні технології впливають на ефективність вашого сайту

У звіті "Огляд" відвідувачі розподілені на основі того, чи використовують вони мобільні пристрої. Цей звіт дасть змогу швидко зрозуміти, який обсяг трафіку ви отримуєте від користувачів мобільних пристроїв, а також визначити важливі показники, пов’язані з такими відвідувачами, зокрема показник відмов і тривалість відвідування. Саме ці показники допоможуть вам упевнитися в тому, що ваш сайт відповідає очікуванням користувачів мобільних пристроїв.

  1. Звіти про мобільні пристрої: дізнайтеся, які мобільні платформи найефективніші

Дізнайтеся, які пристрої використовують відвідувачі вашого сайту, щоб презентувати ваш бренд у найкращих форматах для цих пристроїв. Google Analytics може надати відомості про те, які мобільні операційні системи та конкретні мобільні пристрої використовують відвідувачі вашого сайту, мобільної програми або сторінки соціального засобу комунікації.

  1. Звіт "Накладання даних на карту": дізнайтеся, звідки надходить мобільний трафік

Перегляд статистики за місцеположенням (вкладка "Накладання даних на карту") дає змогу зрозуміти, звідки зараз надходить мобільний трафік, а також спрогнозувати, де обсяг трафіку збільшиться.

  1. Оцінювання оголошень для мобільних пристроїв: оцініть значення мобільних технологій для свого бізнесу

Оголошення Google для мобільних пристроїв відображаються користувачам мобільних пристроїв у результатах пошуку Google, на сайтах Медійної мережі та в програмах. Використовуйте ці оголошення, щоб упродовж дня привертати увагу користувачів телефонів і планшетів до свого бізнесу. Установлюйте цілі на основі даних про конверсії від реклами для мобільних пристроїв і використовуйте Google Analytics, щоб почати оцінювати свою ефективність уже сьогодні.

  1. Соціальні звіти

Зараз ми спостерігаємо революцію соціальних засобів комунікації. Ви вже оцінюєте її вплив? Соціальні звіти допоможуть оцінити вплив соціальних засобів комунікації на ваші бізнес-цілі та конверсії. Об’єднані дані веб-аналізу та соціальної активності дозволяють отримати загальне уявлення про ваш вміст і активність спільноти щодо нього.

  1. Оцінюйте вплив соціальних засобів комунікації на основі важливих для вас показників

Звіт "Конверсії" дає змогу визначити цінність соціальної мережі в перерахунку на цифрові показники. Він показує рейтинг і грошову вартість конверсій, здійснених унаслідок перенаправлення з кожної соціальної мережі. Пов’яжіть соціальний вплив із важливими для вас даними, визначивши релевантні цілі для своєї компанії.

  1. Соціальні конверсії

Перевірка показника рентабельності інвестицій у соціальні засоби комунікації завжди була непростим завданням навіть для досвідчених професіоналів з онлайн-маркетингу. Але тепер усе інакше. Звіт "Конверсії" дозволяє простежити маркетинговий вплив соціальних засобів комунікації на ваш бізнес. Звіт про конверсії показує рейтинг і грошову вартість конверсій, здійснених унаслідок переспрямування з кожної соціальної мережі. Ми пов’язуємо ці відвідування з вашими цілями та трансакціями електронної комерції. Можна вибрати важливі для компанії цілі, а потім переглянути, як соціальна мережа (як джерело переспрямувань) допоможе досягти цих цілей.

  1. Чому слід використовувати звіт "Конверсії"?

Розуміючи вплив маркетингових каналів і програм на ваші цілі, ви зможете приймати обґрунтовані рішення щодо своєї соціальної стратегії.

  • Перегляньте прості й готові до використання звіти, щоб оцінити вплив соціальних мереж на ваші цілі.
  • Дізнайтеся, як вміст впливає на конверсії, здійснені аудиторією із соціальних мереж.
  • Покажіть результати звітів основним зацікавленим особам, щоб обговорити важливість інвестицій у соціальні мережі.

Принципи роботи

  • Звіт "Конверсії" використовує джерело переходу та пов’язує його безпосередньо з визначеними вами цілями та відстеженням електронної комерції.
  • Звіти показують, у яких випадках соціальні мережі були джерелом останнього переходу для вашого клієнта (тобто відвідувач переходить на ваш сайт за прямим посиланням із соціальної мережі), але в них не вказуються випадки подальшого використання сайту соціальної мережі в ланцюгу конверсії.
  1. Де можна знайти його?

Звіт "Конверсії" можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" в розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Конверсії".

  1. Дізнайтеся, з яких соціальних джерел потрапляють зацікавлені відвідувачі

Надзвичайно важливо розуміти, які спільноти відіграють найбільшу роль для вашого бренда. Звіт "Соціальні джерела" дає змогу оцінити вихідні шляхи, якими відвідувачі переходять на ваш сайт із соціальних мереж. У звіті також надаються дані про рівень зацікавленості та показники конверсій для кожної соціальної мережі.

  1. Соціальні джерела

Кількість соціальних платформ продовжує збільшуватися, тож вам слід добре подумати, яким сайтам слід приділити більше часу й уваги, щоб краще залучити спільноту. Звіти "Соціальні джерела" допоможуть уточнити, на які сайти слід звернути увагу, щоб ваша діяльність у соціальних мережах базувалася не на внутрішньому відчутті, а на даних.

Дізнайтеся, які соціальні мережі та сайти перенаправляють трафік найвищої якості, щоб уточнити налаштування кампаній для соціальних мереж.

  1. Чому слід використовувати звіт "Соціальні джерела"?

Ми зробили за вас усю роботу: тепер дані про весь трафік із соціальних мереж зібрані в одному зручному місці.

  • Отримуйте огляд ключових соціальних мереж для свого бренда.
  • Переглядайте, з яких мереж надходить трафік.
  • Візуалізуйте потік відвідувачів із соціальних мереж на ваш сайт.
  • Використовуйте "Соціальні джерела", щоб дізнатися, які соціальні платформи найрелевантніші для вашого сайту.
  1. Принципи роботи

Звіти Google Analytics про джерела трафіку дозволяють оцінити й проаналізувати трафік із різних джерел, наприклад із пошукової системи чи внаслідок переходів. Звіти "Соціальні джерела" автоматично сегментують і групують трафік, отриманий за переходами із сотень соціальних мереж, а ви можете зосередитися на аналізі.

  • Трафік переходів із соціальних мереж групується за платформами, такими як YouTube.
  • Визначаються мережі, які спрямовують трафік на конкретну сторінку.
  • Визначається популярний вміст у різних соціальних мережах.
  • На порівняльних графіках відображається весь трафік і трафік із соціальних джерел.
  1. Де можна знайти таку інформацію?

Звіт про соціальні джерела можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" в розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Джерела".

  1. Обмін вмістом у соціальних мережах

Вміст, яким діляться, є найефективнішим. Коли ви публікуєте новий вміст, то не достатньо відстежувати лише основні показники в послідовності (наприклад, унікальних відвідувачів). Поєднання трафіку й обміну в соціальних мережах об’єднує соціальну взаємодію та вміст, що дозволяє приймати виважені рішення для зміцнення спільноти й підвищення частоти обміну вмістом на вашому сайті та поза його межами.

Стежте за тим, як користувачі діляться вашим вмістом, як на своєму сайті, так і на сайтах соціальних мереж. Щоб переглянути дії та бесіди, які відбуваються поза межами вашого сайту, користуйтеся звітом "Плагіни соціальних мереж" і вкладкою "Потік активності" у звітах "Джерела" й "Сторінки".

  1. Перейдіть до звіту "Плагіни соціальних мереж", щоб дізнатися про взаємодію на сайті

Якщо на вашому сайті є кнопки +1 від Google і "Подобається" від Facebook, важливо знати, які з них натискають відвідувачі та для якого вмісту. Скажімо, публікуючи статті на своєму сайті, ви захочете дізнатися, якими з них діляться найчастіше та в яких соціальних мережах (наприклад, Google+ або Facebook). Ці дані допоможуть вам зрозуміти, який вміст користується популярністю серед відвідувачів, і видалити функції, які не використовуються. Окрім того, дані про те, як спільнота взаємодіє з вмістом поза межами сайту, дають змогу оцінити, як ваші повідомлення поширюються на благодатному ґрунті соціальних платформ.

  1. Принципи роботи

Якщо на своєму сайті ви використовуєте кнопку +1, Google Analytics автоматично повідомить про відповідну активність відвідувачів і сторінку, на якій її зафіксовано. Якщо ви використовуєте плагіни "ДодатиЦе" або "ПоділитисяЦим", вони автоматично зафіксують соціальну активність на сайті. Інші соціальні плагіни можна легко налаштувати на створення звітів для Google Analytics.

  • Оцінюйте та порівнюйте різні типи соціальних дій
  • Дізнайтеся, на яких сторінках виконуються соціальні дії, і створюйте більше подібного вмісту
  1. Де можна знайти таку інформацію?

Звіти про спільний доступ можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" у розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Плагіни".

  1. Використовуйте "Потік активності", щоб дізнатися про взаємодію з вашим вмістом поза межами сайту

Люди дедалі активніше взаємодіють із вмістом, діляться ним і обговорюють його в соціальних мережах. Понад 80% взаємодій із вмістом здійснюється не на сайтах власників вмісту. Тому, імовірно, більшість користувачів дізнається про ваші матеріали та взаємодіє з публікаціями вашого блогу, відеозаписами й статтями на інших веб-сайтах, а не на вашому.

Зазвичай люди переглядають ваші відео й публікації блогу та діляться ними, тому що вміст не залишає їх байдужими: він цікавий або присвячений актуальним темам. У потоці активності відображаються URL-адреси, якими поділилися користувачі, а також дані про те, як і де вони їх опублікували (наприклад, за допомогою функції публікації, повторної публікації чи додавши коментар у Google+), а також коментарі, які вони залишили.

  • Дізнайтеся, де поділилися вашим вмістом поза межами сайту та як аудиторії з ним взаємодіють.
  • Проаналізуйте, який вміст і предмет цікавить аудиторію поза межами вашого сайту, щоб удосконалити свою стратегію щодо вмісту в майбутньому.
  • Дізнайтеся, де найкраще впроваджено керування спільнотою, підтримку користувачів або ресурси з онлайн-маркетингу.
  1. Принципи роботи

"Потік активності" – це метод відстеження взаємодії (наприклад, створення закладок, коментування, обмін вмістом) поза межами вашого сайту, основою якого є робота з URL-адресами. Завдяки йому можна визначити, коли вашим вмістом поділилися (або виконали з ним іншу соціальну дію) у спільнотах і на сайтах. Для цього потрібно скористатися нашим центром соціальних даних.

  1. Де можна знайти таку інформацію?

Цей потік можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" у розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Джерела", натиснувши вкладку "Потік активності".

  1. Дізнайтеся, чим і де діляться ваші відвідувачі

Google +1 та інші функції обміну вмістом у соціальних мережах пропонують відвідувачам простий механізм збільшення впливу вашого вмісту. Звіт "Плагіни соціальних мереж" містить дані про те, якими статтями на вашому сайті найчастіше діляться відвідувачі та які кнопки соціальних мереж для цього натискають (наприклад, +1 від Google або "Подобається" від Facebook). Окрім того, "Потік активності" показує, як відвідувачі взаємодіють із вашим вмістом поза межами сайту.

  1. Керівництво професіоналів SEO для Google Webmaster Tools

Інструменти Google Webmaster повинні бути настільки ж важливі для професіоналів SEO, як і Google Analytics.

Google продовжує розвивати і підтримувати веб-майстрів, додаючи нові функції, в той же час, покращуючи Analytics. Лабораторії Webmaster Tools продовжують демонструвати нові функції, такі як статистика автора та структуровані дані. Однак, незважаючи, що ці нові розробки означають кращу оптимізацію веб-сайтів, деякі з класичних функцій Google WebmasterTools, як і раніше, допомагають оптимізаторам отримати чітке розуміння метрик і як їх поліпшити.

Перевірка Вашого сайту досить проста, тому що на вибір є декілька способів. Найпростішим є перевірка через Ваше доменне ім'я провайдера, з який Google у партнерстві. Є кілька головних постачальників імен у всьому світі, і більшість перевірок готові через кілька кроків у спливаючих вікнах. Інші альтернативи включають завантаження коду HTML в кореневу папку, додавання мета-тега на головну сторінку сайту (який надає Google), або перевірка через свій акаунт на Google Analytics, якщо на сайті вже встановлена аналітика.

Після того, як сайт перевірений, необхідно від кількох годин до кількох днів для Google, щоб зібрати інформацію і відобразити дані на панелі інструментів і в звітах.

  1. Посилання на Ваш сайт

Звіт про посилання на Ваш сайт знаходиться в розділі трафіку (Traffic) в меню навігації ліворуч. Даний звіт демонструє загальну кількість посилань на Ваш сайт, а також оглядовий звіт про те, хто посилається найбільше, на які сторінки найбільше посилаються, і які дані в посиланні (також відомі як якірний текст).

Крім того, розділ внутрішнів посилань (Internal Links) показує сторінки, на які найбільше посилаються внутрішньо в межах Вашого сайту. Для більшості бізнесових веб-сайтів це можуть бути сторінки продукту або послуг, але важливо повертатися до нього регулярно, бо це може підказати, на які внутрішні сторінки в межах самого сайту треба посилатися частіше (для кращої навігації і трафіку до всіх внутрішніх сторінок).

Ці звіти можна завантажити як файл у форматі CSV або Google Doc для подальшого аналізу. Дана метрика повинна регулярно переглядатися, тому що вона показує, який зміст найчастіше відвідуваний, а також загальні фрази і слова якірного тексту, який інші використовують при посиланні на сайт.

  1. Пошук ключових слів

Іншим розділом сайту, який відображає слова і фрази, які використовують люди, щоб дістатися до Вашого сайту, є розділ пошукових запитів, який також знаходиться під вкладкою Traffic в лівому меню навігації. Показники, які тут відображає Webmaster Tools, більш конкретні, ніж звіти верхнього рівня, які надає Google Analytics, і включають в себе кількість кліків, CTR, порівняння останніх 30 днів з попередніми 30 днями і середні позиції в пошуку.

Користувачі можуть вибрати діапазон даних для відображення у звіті, який також можна завантажити. Гнучкий діапазон даних буде корисним при запуску кампанії або просуванні конкретної події, допомагаючи відстежити органічний пошуковий трафік. Клацання на ключові слова надає подальшу деталізацію інформації -показ певної позиції в результатах пошуку за користувачами (а не середньої, яка знаходиться у звіті верхнього рівня). Це залежить від історії минулих пошуків користувача, а також загальних фраз, за якими вони шукали.

  1. Оптимізація

Існує розділ комплексної оптимізації в лівій навігації Google Webmaster Tools, який надає масу інформації для оптимізаторів. Коли сайт спочатку перевіряють, його карта повинна бути представлена через розділ Sitemaps. Хоча в більшості випадків SEO-павуки знайдуть все автоматично, введення карти сайту на початку може допомогти прискорити процес.

Розділ Видалити URL-адресу (Remove URLs) дозволяє видалити з індексу Google ті сторінки сайту, які більше не в Інтернеті чи не повинні бути проіндексовані. Вказані сторінки будуть видалені з індексу протягом, як мінімум, 90 днів. Також існує доступний інструмент повторного включення для контенту, який був видалений за запитом веб-майстрів.

Розділ Оптимізація (Optimization) містить також вкладку HTML-поліпшення, на якій відображаються безліч загальних помилок, таких, як дублікати мета-тега опису або про відсутні теги заголовків, що можна легко виправити. Виправлення цих сторінок допоможе швидше і більш ефективно отримати індексування для користувачів Google. Вкладка Content Keywords надає більш детальну інформацію про ключові слова, які найчастіше використовуються для відображення результатів пошуку з посиланнями на Ваш сайт.

  1. Структуровані дані

Ця вкладка в розділі Оптимізація є відносно новою і зосереджена на виявленні структурованих даних, які знаходяться в межах одного сайту. Вони можуть включати розмітку schema.org і microformats.org. При натисканні на них, відкривається звіт для кожного типу даних, що показує, на яких сторінках була знайдена розмітка, а також дати, коли вона були виявлена останнього разу.

Для оптимізаторів, які додали схему розмітки на веб-сайт, це хороший розділ для моніторингу, щоб переконатися, що вона визначається правильно.

  1. Статистика автора

Нарешті, розділ Статистика автора під Labs в навігаційному меню ліворуч - це нова функція, якою займається Google Authorship. У звіті показано, які сторінки з'являються в результатах пошуку, що зв'язані з конкретним автором, створеним з Authorship через Google+. Звіт показує, скільки разів посилання з'явилося в результатах пошуку (ака враження), фактичні кліки, CTR і середні позиції.

Клік на сторінках не надасть користувачам більш конкретний звіт за цим посиланням, а швидше просто відкриє користувачу в новому вікні актуальну сторінку .

В майбутньому Google Webmaster Tools (як і Google Analytics) продовжить надавати ще більше показників і можливостей для оптимізаторів, чого вони з нетерпінням чекають. Більш конкретні дані, які можуть бути зіставлені між собою (наприклад, ті, хто зробив зв'язок з авторством отримують більше трафіку, ніж ті, які цього не зробили?), безсумнівно, будуть корисними для оптимізаторів, а також заплановані звіти, які можуть бути відправлені електронною поштою у форматі CSV або PDF. Інструменти вебмастера повинні контролювати регулярно (як і Bing Webmaster Tools), щоб бути впевненим, що Ваш сайт правильно оптимізований для пошукового трафіку.

  1. 2.Огляд сервісу для аналізу сайтів prodvigator.ua


Ми провели огляд одного із сервісів для аналізу сайтів http://prodvigator.ua

 

Це унікальний сервіс, який має величезну базу ключових фраз. Саме по цих запитах українські відвідувачі шукають потрібну їм інформацію. На сьогоднішній день в базі налічується близько 2 мільйонів пошукових запитів і 1,5 мільйонів доменів. Непогано для української пошукової системи!

Кому і чим буде корисний сервіс?

  1. Маркетологам: Ви зможете побачити ті ключові запити, за яким проводять просування ваші конкуренти, і підвищити свої позиції в пошуковій видачі.

 

  1. Копірайтерам: Ви дізнаєтеся, що шукають користувачі мережі конкретно з тієї чи іншої теми, що дозволить написати текст швидше і ефективніше.

 

  1. SEO, PPCи SMM фахівцям: Підбирати семантичне ядро для вас буде набагато простіше, оскільки база вже містить величезну кількість ключових фраз по певних запитах.

 

  1. І не тільки: Директору інтернет-магазину, блогеру, спеціалісту, журналісту, менеджеру з продажу, рекламістові.

Таким чином, сервіс дає можливості:

  • зібрати та проаналізувати видимість, а також семантику сайту;
  • аналізувати статистику конкурентів;
  • підбирати нові ключові слова і фрази;
  • проводити аналіз змін, що відбуваються в пошуковій видачі.

 

З приводу оплати, користувачам пропонується 3 тарифних плани, а саме:

  1. Безкоштовний: 30 запитів на добу, 30 результатів у пошуку - відмінно, щоб протестувати.
  2. Lite: 300 запитів на добу, 1000 результатів у пошуку - достатньо можливостей для великої кількості завдань.
  3. Standard: 3000 запитів на добу, 15000 результатів у пошуку - потрібно при більшому обсязі обробки даних з просування сайтів.

Чим унікальний?

Продвігатор - інструмент, розроблений спеціально для українських фахівців з SEO і PPC (не має аналогів в Україні), який відкриває багато можливостей, в тому числі і для просування великих сайтів, що значно спрощує роботу.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)