Висоцька В.А. Інформаційні технології для побудови і впровадження комп’ютерних систем електронного бізнесу / В.А. Висоцька, Л.Б Чирун, Л.В. Чирун // Наукові праці Чорноморського держ. Університету ім. П. Могили : Комп'ютерні технології. – 2011. – Вип. 161, Том 173. – С. 97-104.

 

УДК 004.738.5

Висоцька В. А., Чирун Л. Б., Чирун Л. В. 
Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра інформаційних систем та мереж

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПОБУДОВИ І ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ

У статті запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. У даній роботі проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.
Ключові слова: контент, контекст, Web-контент, життєвий цикл Web-контенту, Інтернет-маркетинг.

В статье предложена модель жизненного цикла коммерческого Web-контента в системах электронной коммерции. Модель описывает процессы обработки информационных ресурсов в системах электронной контент-коммерции и упрощает технологию автоматизации формирования, управления и реализации контента. В данной работе проанализированы основные проблемы электронной коммерции и функциональных сервисов управления контентом. Предложены методы решения этих проблем.
Ключевые слова: контент, контекст, Web-контент, жизненный цикл Web-контента, Интернет-маркетинг.

The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of e-commerce and content management services function. The methods of solving these problems.
Key words: content, context, Web content, Web content lifecycle, Internet Marketing.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)