Висоцька, В.А. Ентропія як міра невизначеності контенту в системах електронної комерції / В.А. Висоцька // Комп’ютерні науки та інформаційні технології. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів 2007. – № 604. – Стор.65-75.

ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” № 604 (2007)
 

УДК 681.518:681.327.8

© Висоцька В.А. 2007

Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра "Інформаційні системи та мережі"

ЕНТРОПІЯ ЯК МІРА НЕВИЗНАЧЕНОСТІ КОНТЕНТУ В СИСТЕМАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем.

In the given article main problems of electronically commercial are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)