Висоцька В.А. Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Л.В. Чирун // Математичні машини і системи. Науково-технічний журнал. – 2015.– № 3. – ISSN 1028-9763. – С. 179 – 190. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2015_3_21.

УДК 004.738.5

В.А. ВИСОЦЬКА*, Л.В. ЧИРУН*
*Національний університет «Львівська політехніка», Львів, Україна

КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ОПРАЦЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СИСТЕМАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОНТЕНТ-КОМЕРЦІЇ

© Висоцька В.А., Чирун Л.В., 2015

Анотація. У статті запропоновано метод комерційного формування контенту як етап життє-вого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання ін-формаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автома-тизації формування комерційного контенту. У даній роботі проаналізовано основні проблеми еле-ктронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. За-пропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування комерційного контенту.
Ключові слова: інформаційний ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції.

Аннотация. В статье предложен метод формирования коммерческого контента как этап жиз-ненного цикла контента в системах электронной коммерции. Метод реализует процессы обрабо-тки информационных ресурсов в системах электронной контент-коммерции и упрощает техно-логию автоматизации формирования коммерческого контента. В данной работе проанализирова-ны основные проблемы электронной контент-коммерции и функциональных сервисов формирова-ния коммерческого контента. Предложенный метод дает возможность создать средства обра-ботки информационных ресурсов и реализовать модуль формирования коммерческого контента.
Ключевые слова: информационный ресурс, коммерческий контент, контент-анализ, контент-мониторинг, контентный поиск, система электронной контент-коммерции.

Abstract. Commercial content forming method as the content life cycle stage in electronic commerce sys-tems is proposed in the paper. The method implements the information resources processing in electronic content commerce systems and simplifies automation technology of the commercial content formation. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content forming are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of in-formation resources processing and to implement the module of commercial content forming.
Keywords: information resource, commercial content, content analysis, content monitoring, content search, electronic content commerce systems.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)