Чирун Л.В. Методи та засоби опрацювання інформаційних ресурсів систем електронної контент-комерції / Л.В. Чирун, В.А. Висоцька // Наукові праці Чорноморського держ. Університету ім. П. Могили : Комп'ютерні технології. – Миколаїв 2009. – Том 117. –Вип. 104. – Стор. 188-202.

УДК 004.738.5

Чирун Л. Б., Висоцька В. А. 
Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра інформаційних систем та мереж

МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ОПРАЦЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОНТЕНТ-КОМЕРЦІЇ

У статті проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем. Побудовано архітектури та моделі систем електронної контент-комерції. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови систем електронної контент-комерції. Введено нова класифікація систем електронної комерції та систем електронної контент-комерції. Викладено теорію побудови, проектування та реалізації систем електронної контент-комерції. Визначена математична модель систем електронної контент-комерції та математична модель керування контентним потоком. Узагальнено поняття системи електронної контент-комерції. Розроблено методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладі Інтернет-газети.
Ключовi слова: контент, контент-комерцiя, системи електронної контент-комерцiї.

В статье проанализированы основные проблемы электронной комерции и предложены методы решения этих пробоем. Построены архитектуры и модели систем электронной контент-комерции. Сформулирован новый подход применения и внедрения бизнес процессов для построения систем электронной контент комерции. Построена математическая модель систем электронной контент комерции и математическая модель управления контентным потоком. Обобщено понятие системы электронной контент- комерции. Разработаны методы проектирования и реализации системы контент комерции на базе Интернет-газеты.
Ключевые слова: контент, контент-комерция, системи електронной контент-комерции.

In the given article main problems of electronically commercial are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed. It is built architecture and model of the systems of electronic content-commerce. New approach of application and introduction of business-process is formulated for the construction of the systems of electronic content-commerce. It is entered new classification of the systems of electronic commerce and systems of electronic content-commerce. The theory of construction, planning and realization of the systems of electronic content-commerce is expounded. The mathematical model of the systems of electronic content-commerce and mathematical case a content-stream frame is certain. Generalized concept of the system of electronic content-commerce. The methods of planning and realization of the system of electronic content-commerce are developed on the example of Internetnewspaper.
Key words: content, content commerce, electronical content-commerce systems.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)