Висоцька В.А. Концептуальна модель систем електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Л.В. Чирун  // Науковий журнал «Радіоелектроніка. Інформатика. Управління.». – № 1(30). – Запоріжжя: ЗНТУ. – 2014. – С. 46-54. – ISSN 1607-3274 (print), ISSN 2313-688X (on-line). – Режим доступу: http://ric.zntu.edu.ua, http://ric.zntu.edu.ua/article/view/27145, http://ric.zntu.edu.ua/article/view/27145/24340.

УДК 004.738.5

Висоцька В. А.1, Чирун Л. В.2
1Асистент, Національний університет «Львівська політехніка», Україна, Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2 Канд. техн. наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка», Україна

КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОНТЕНТ-КОМЕРЦІЇ

© Висоцька В. А., Чирун Л. В., 2014

У статті запропоновано формальну модель системи електронної контент-комерції та формальні моделі опрацювання інформаційних ресурсів. Описана розроблена загальна архітектура систем електронної контент-комерції для полегшення етапів реалізації життєвого циклу комерційного контенту. Запропоновані загальні принципи проектування архітектури систем електронної контент-комерції дають можливість реалізовувати процес опрацювання інформаційних ресурсів для скорочення циклу виробництва, економії часу та розширення можливостей ведення електронної комерції.
Ключові слова: інформаційний ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)