Берко А.Ю. Проектування та впровадження систем електронної контент-комерції / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, Л.В. Чирун // Науковий журнал «Радіоелектроніка. Інформатика. Управління.». – № 2(31). – Запоріжжя: ЗНТУ. – 2014. – С. 143-155. – ISSN 1607-3274 (print), ISSN 2313-688X (on-line). – Режим доступу: http://ric.zntu.edu.ua, http://ric.zntu.edu.ua/pages/view/fulltext, http://csit.narod.ru/ric/riu_2014_2.pdf.

УДК 004.738.5

Берко А. Ю.1, Висоцька В. А.2, Чирун Л. В.3
1Д-р. техн. наук, професор, завідувач кафедри «Загальна екологія та екоінформаційні системи» Національного університету «Львівська політехніка», Україна
2Асистент кафедри «Інформаційні системи та мережі», Національний університет «Львівська політехніка», Україна
3Канд. техн. наук, доцент кафедри «Програмне забезпечення», Національний університет «Львівська політехніка», Україна

ПРОЕКТУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОНТЕНТ-КОМЕРЦІЇ

Запропоновано метод опрацювання комерційного контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод опрацювання комерційного контенту описує процеси формування інформаційних ресурсів в системах електронної контент-
комерції та спрощує технологію управління комерційним контентом. У цій роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити
засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту.

Ключові слова: інформаційний ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)