«Технології електронної комерції та Інтернет-маркетингу» для студентів спеціальності 122 «КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» - лабораторні

Фільтри
Список статей у категорії «Технології електронної комерції та Інтернет-маркетингу» для студентів спеціальності 122 «КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» - лабораторні
Заголовок Перегляди
1. Концептуальні засади електронної комерції (2017 р.) Перегляди: 1082
2. Ієрархічне подання проблеми та метод аналізу ієрархії (2017 р.) Перегляди: 3818
3. Особливості та проблеми моделювання та проектування інформаційних систем електронної комерції (2017 р.) Перегляди: 1006
4. Об’єктно-орієнтоване моделювання та проектування систем електронної комерції (2017 р.) Перегляди: 3687
5. Застосування методів Інтернет-маркетингу для аналізу та просування WEB-ресурсів систем електронної комерції (2017 р.) Перегляди: 1237
6. Зручні і багатофункціональні сервіси для аналізу Інтернет-сайтів (2017 р.) Перегляди: 1132
7. Найефективніші методи залучення потенційних клієнтів через онлайн-рекламні сервіси (2017 р.) Перегляди: 5951
8. Методи просування сайту в пошукових системах та соціальних мережах (2017 р.) Перегляди: 6444