Берко А.Ю. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, О.Ю. Михайлов // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів 2010. – № 672. – Стор. 7-18. 

 УДК 004.89


А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов

Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра інформаційних систем та мереж

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ З ПОШИРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАНЬ

© Берко А., Висоцька В., Михайлов О., 2010

Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.
Ключові слова: контент, контент-комерція, інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.

The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Online Publishing was proposed.
Keywords: content, content-commerce, Marketing Intellectual System for Online Publishing.

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)