Алєксєєва К.А. Особливості процесу управління web-ресурсом комерційного контенту на основі нечіткої логіки / К.А. Алєксєєва, А.Ю. Берко, В.А. Висоцька // Комп’ютерні науки та інформаційні технології. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – № 826. – Львів, 2015. – Стор.201-211.

УДК 004.738.5

К. Алєксєєва1, А. Берко2, В. Висоцька3
Національний університет “Львівська політехніка”,
1кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності,
2кафедра загальної екології та екоінформаційних систем,
3кафедра інформаційних систем та мереж

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ WEB-РЕСУРСОМ КОМЕРЦІЙНОГО КОНТЕНТУ НА ОСНОВІ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ

© Алєксєєва К., Берко А., Висоцька В., 2015

Запропоновано метод управління комерційним контентом як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод управління комерційним контентом описує процеси формування Web-ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію управління комерційним контентом. У цій роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання Web-ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом.
Ключові слова: Web-ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції.

The method of commercial content management as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed. The method of commercial content management describes the Web resources forming in electronic content commerce systems and automation technology that simplifies the commercial content management. The main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content management are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of Web resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of commercial content management.
Key words: Web resources, commercial content, content analysis, content monitoring, content search, electronic content commerce systems

(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)