Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів
B2A – Busines-to-Administrarion, клас СЕК «бізнес-адміністрація».
B2B – Business-to-Business, клас СЕК «бізнес-бізнес».
B2C – Business-to-Customer, клас СЕК «бізнес-споживач».
B2G – Business-to-Government, клас СЕК «бізнес-держава».
C2A – Consumer-to-Administration, клас СЕК «споживач-адміністрація».
C2G – Customer-to-Government, клас СЕК «споживач-держава».
C2C – Customer-to-Customer, клас СЕК «споживач-споживач».
CMS – Content management system, система управління контентом.
E-business – electronic business, електронний бізнес, е-бізнес.
E-commerce – electronic commerce, електронна комерція, е-комерція.
EDI – Electronic data interchange, електронний обмін даними.
IE – Internet Explorer, браузер.
URL – Uniform Resource Locator, уніфікований локатор ресурсів, стандартизована адреса інформаційного ресурсу в Інтернеті.
БД – база даних.
ЕК – електронна комерція.
ЗМІ – засоби масової інформації.
ІТ – інформаційні технології.
ІС – інформаційна система.
ОС – операційна система.
ПЗ – програмне забезпечення.
ПК – персональний комп’ютер.
СД – сховище даних.
СЕК – система електронної комерції.
СЕКК – система електронної контент-комерції.
Електронна контент-комерція – галузь електронної комерції, де об’єктом фінансово-торгових транзакцій та бізнес-процесів є комерційний контент.
Електронна контент-комерція – галузь е-комерції, де об’єктом фінансово-торгових транзакцій та бізнес-процесів є комерційний контент.
Життєвий цикл контенту – це багатопрофільний складний процес, який проходить контент під час управління через різні етапи/фази публікації з набором таких властивостей, як спільна робота, управління записами, цифровими активами і версіями, які підтримуються різними технологіями.
Інформаційний ресурс – об’єкт дії засобів та інформаційних технологій; сукупність документів у інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо) (Закони України «Про Національну програму інформатизації», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», ст. 1).
Інформаційний продукт – документована інформація, яка підготовлена і призначена для задоволення потреб користувачів (Закон України «Про національну програму інформатизації», ст. 1).
Контент – сукупність усіх даних (комерційних, службових, додаткових тощо), які реалізують певну множину мета-моделей (модель, яка описує структуру, принципи дії іншої моделі) та моделей примірників, зосереджених в середовищі інформаційної системи (ISO/IEC/IEEE 24765:2010(E), ISO/IEC 15474-1:2002).
Комерційний контент – частина загального контенту, яка є предметом придбання і використання користувачем та отримання прибутку його власником; текстовий, візуальний чи звуковий контент як частина досвіду користувача на інформаційному ресурсі (текст, зображення, аудіо, відео та ПЗ).
Онтологія – детальна формалізація деякої області знань за допомогою концептуальної схеми, яка складається з ієрархічної структури даних, що містить всі релевантні класи об’єктів, їх зв’язків, теорем та обмежень, які прийняті у певній предметній області.
Система електронної контент-комерції – система опрацювання текстового контенту та пов’язаних з ним інформаційних, людських, технічних, організаційних і фінансових ресурсів, що забезпечують і розподіляють комерційний контент.
Система управління контентом – інформаційна система для організації інформаційних ресурсів в Інтернет, Intranet або Extranet.
Управління контентом – функції управління для отримання, аналізу, збереження, пошуку і поширення контенту (ISO/IEC/IEEE 24765:2010(E), ISO/IEC 2382-1:1993, Information technology).
(Для ознайомлення з повним текстом статті необхідно залогінитись)